.Awesome Blogger.

Friday, May 1, 2009

. Quiz Again .




salam n a very good afternoon to all of you..

hehe..

hari ini merupakan 1 mei iaitu labour day..so selamat hari pekerja kepada yang menyambutnya...


me, x smbut agi hari ni tapi still cuti laa..hehehe..

n lupa plak..happy anniversary to my paksu n maksu..da hampir 11 tahun mereka berkahwin..smoga kekal bahagia hingga ke akhir hayat ..=D


every day bile me on9 mesti buka my blog yg cute ni..( cute ke??ahaha.. )...

bile bosan2 ni n kebetulan plak on9 kat facebook so i took this quiz..


title : ^When Will You Get Married? ^


ahaha...sj je actually..rajin gak me jawab quiz2 ni...sbb ada my fwen yang jawab kan so me pon jawab je la sbb terpampang kat my wall tu..so jgn ckp me ni da gatai ea nk kawin..huhu..belajar pon xabis lagi...hekhek..


just click here : quiz




nak tau x jawapannye ape??



Result Quiz


When Will You Get Married?

Use the patented WEDDING ALGORITHM A.I. to determine when your wedding date will be. Are you going to get married to your one and only in the next few months, or will it be a long decade before you walk the aisle?
According to the Wedding Algorythm,

You Will Marry In: 1 YEAR AND 9 MONTHS

ahahaha..nonsense!!!

im still undergraduate maa...3 years more b4 grad..gilo apo nak kawin time2 blaja ni??hahaa..

actually bley je..tapi me xnk n xready..

so many thing that hav in my mind ..

n so many dream i'm not achieve yet..

ahaha..agpon so many rules kalo nak kawin ni..

maklumlah me ni bakal penjawat awam..

so many procedure kena ikut..

i think i'll marry in 5 years more..haha..=D


No comments:

. Follow on FB .

. Our Story .

Daisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails