.Awesome Blogger.

Friday, February 20, 2009

. Inspirasi .



rasa seronok n teruja bl baca blog yg diberi oleh seorang rakan kepada ku...
thanks to arbo...=)
kalo teringin nak bc g la buka blog tu...
semangat utk mnjadi seorang guru makin menebal dlm diriku...
mungkin kerana kata2 yang bersahaja oleh cikgu jimi , penulis blog tersebut...
banyak pengalaman n pengajaran yg dapat aku timba dr blog tu...
teruja n rasa terharu bl baca cerita murid2 di sekolah cikgu jimi tu...
aku mengandaikan cikgu jimi mengajar di sekolah pedalaman...
mgkin ke aku juga akan ditugaskan utk mengajar anak2 ini 2 tahun ag??
ikutkan hati....
mmg aku tidak mahu ditugaskan di pedalaman...
namun aku tahu...
setiap apa yg telah ditetapkan oleh Allah buat kt .... itu la yg terbaik...
Allah juga tahu kt mampu utk menghadapinya...
moga2 aku beroleh kesabaran yang menggunung...
aku juga akan mula bersedia dr sekarang....
pabila aku menyoroti kisah2 cikgu jimi...
semangat untuk menjadi seorang guru yang baik dan disenangi oleh warga sekolah semakin berkobar2 dalam diriku...
mampukah aku??
insyaAllah jika diizinkan oleh Allah...
1 hari nanti....
until we meet again...+_+



No comments:

. Follow on FB .

. Our Story .

Daisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails