.Awesome Blogger.

Sunday, September 22, 2013

6 days to go ;)

As salam ;)

Tiba2 pagi ni rasa nak menulis kat blog kesayangan ni..walaupun agak lama tak update tapi blog ni tak dilupakan...hee...ira tak tahu apa yang patut ira rasa sekarang hee ramai kawan dah mula tanya rasa berdebar tak sedih tak seronok tak..rasanya semua perasaan tu patut dirasai oleh bakal pengantin ye tak?hee

Sejujurnya ira masih rasa biasa...percaya dan masih tak percaya bakal bernikah 6 hari lagi...masih tiada rasa pengantin baru haha agaknya bila dah dipakaikan inai, khemah dipasang baru rasa kot...heee sekarang ni rasa biasa je sebab masih bekerja sambil buat persiapan yang mana patut..alhamdulillah banyak yang dah sedia cuma menunggu tibanya hari yang merubah status tu je.. ;)

Sebenarnya ira lebih rasa takut...takut tak dapat jadi seorang isteri yang baik..tu paling takut...;( dah la tak pandai masak..huhu sll malas n suka tidur plak tu..tu yang paling takut lagi2 dengan keluarga baru iaitu keluarga mertua...banyak benda y ada dlm fikiran ira skrg..macam mana nt lepas kawin sbb ira sll tak bersarapan pon terus pergi kerja..keluar pon sblm 630 pagi..memang awal sebab bekerja bkn dalam daerah yg sama.. macam mana dgn breakfast husband plak..nt lunch dia lg..bla bla bla..banyak benda kena adjust balik lepas kawin..

Apa perasaan korang seminggu sebelum nikah eh?cer share hihi

9 comments:

hassy chan said...

wah dah nak kawen??? tahniahhhhhhhh.. nt jgn lupa update gmbar masa kawen nt hehe

Muhammad Syazwan Norhalik said...

alhamdulillah ^^

Leeya Hezlin said...

as salam dear..
semoga selamat semuanya k..

kad dah sampai..
tapi maaflah xdapat nak datang..
ada program dengan program..
akan ada di kk sampai 8hb nanti..

apa2 pun tahniah dari akak dan selamat menjadi isteri kepada si suami k..
best of luck dear.. :)

Ujie said...

Akak dulu pun spesis takde perasaan, lgpun sibuk kerja. Berdebar masa nk nikah ada la..

Insya allah...asal tahu apa yg patut dibuat, automatik kita berubah utk jadi isteri terbaik. Plg penting, kena ada azam & bersemangat.

Telor Power said...

tahniiah ira

HeNRieTTa JoSe said...

Selamat pengantin baru ira...

Macam macam timbul dalam pikiran kan...

Asrul "iLham" Sany said...

Wahhh tahniah... ;)

Bulan Syurga Firdausi said...

alhamdulillah dah selamat semua kan... :) barakallahu fiq barakallahu fiq! nak pergi walimah kat pucong je kan? tapi malu.. hee :)

Sobri Yaacob said...

salam.. melawat ke blog ni..

. Follow on FB .

. Our Story .

Daisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails