.Awesome Blogger.

Tuesday, May 12, 2009

. Dulu VS Sekarang .




Dulu lain , Sekarang lain


Dahulu bujang sekarang dah kawin..


Pernah dengar tak lagu ni??


Mesti pernah kan..


Tapi entry kali ni tak berkenaan pon dengan ayat yang terakhir tu..


Lambat lagi kawin2 ni..huhu..=p


Me nak tunjukkan beberapa gambar..


raya 2004 kot?


Raya 2004


Rasa cam pernah nampak tak orang yang ada dalam gambar tu??


Ape?? Tak pernah ?? ok, tak ape..


Tapi yang dah mengenali me mesti rasa salah seorang dari orang yang ada dalam gambar tu muka dia ala2 macam muka me kan??


Betul tak???


Sebenarnya tu la twins me..hihihi..


Percaya tak??


Jom kita sama2 tengok gambar yang ramai2 ni plak..


Teknik 2004

teknik 2005

Dalam gambar yang atas ni..cuba teka mana satu twins me??


Yang mana??


Yang duduk paling kanan pastu ngan yang pakai baju n tudung coklat kan??


Sebijik kan dengan muka me??


Tapi apa yang lain??sape boleh bagitau??


Ok..sebelum tu meh plak kita sama2 tengok gambar ni plak...


April 2009


Apa beza ngan gambar sebelum ni??Saiz badan??


Tepat sekali..sape yang cakap tu??memang pandai sungguh la..hehe..


Tapi betul ke me ada twins??


Hehe..


Sebenarnya..


Tu bukanlah twins me..


Tapi..


Tapi...


Tapi….


Tu adalah me sewaktu zaman persekolahan…


Hahaha..tak percaya??percayalaaaah…me tak tipu..


Gemuk kan??hihihi..me pon kan bile tengok balik gambar2 zaman sekolah ni memang gelak habis la..kelakar sangat..


Tak sangka dulu me gemuk!!!terutamanya since masuk ke sekolah teknik..badan me memang naik mendadak masa form 4-5….mana taknya..makan 6x sehari..free plak tu..


Hari ni me terasa plak cam nak tunjuk kat you all betapa gemuknya me dulu…


Tapi sekarang dah slim tau..hehe..jangan tak percaya plak..+_+..sape nak tau petua kuruskan badan boleyla wat baik2 ngan me..nanti me btau..hikhik..=p


Mac 2009

Mei 2009


Apa2 pon..


Percayalah apa yang telah anda lihat…hihi..^_^


Ianya sebuah realiti..bukan plastik!! xD

7 comments:

MiRaHaNNa said...

Banyaknyer gambo.. tomey2...=)

NaDhiRaH~" said...

MiraHaNNa ~

hehe..mekaceh!=D

n a d i a said...

hahaha..

si gemuk dulu kala .

:)

TEACHER OF SOMEONE said...

wah...beza...memang berbeza ;-)

NaDhiRaH~" said...

nadia ~

haha..cbuk je..zmn dulu kala laa..hihi

teacher of someone ~

hehe..tau xpe..memang beza..=p

nadiya said...

waahh....
ira...
pe petua slim kan badan???
huhu..share langan nadiya..huhu...
xsabor nak tau neh....

NaDhiRaH~" said...

nadiya ~

hehe..act xda petua..
tp pas spm ira keje..
so mmg xmkn sgt..
blk keje da pnt..
=D..
pd ira pil2 ni xjalan la..
kena rajin exercise n kurang mkn tu..
ok??

. Follow on FB .

. Our Story .

Daisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails