.Awesome Blogger.

Saturday, March 20, 2010

. Sekejap je.. 3 in 1 update .



firstly nak update tentang my dear fwen yg konvo aritu..

congrats linda even me xdapat datang..

.. :) ..




gud luck n all da best k..nt konvo degree insyaAllah dpt datang
..hee..jgn majok2!:P

. : second update : .

sekarang dah petang sabtu..esok dah ahad..esok kena balik melaka..

n isnin starting praktikum..huiii..xready langsung...xtau nak mengajar camne nt..

camne ni...huhu..nervous sgt..bila dah jejak kaki kat sekolah tu nanti lagi la nervous..


tak dapat nak bayangkan...tapi xpela..caiyo2!!

kepada member2 yang praktikum jg..gud luck n all da best..wat yang terbaik utk praktikum 1 ni..

moga dapat menjadi calon praktikum cemerlang!

(◡‿◡✿)

. : third update : .

minggu ni mmg minggu yang agak menguji kesabaran..

banyak benda terjadi..banyak ke?hehe..tapi memang mebuatku kesedihan..sob3..

tapi semuanya da smooth macam biasa....da xda sedih2 da..hee..

mungkin ianya ptt dijadikan pengajaran..kita xleh jangka apa yang akan terjadi kan..

apa yang penting...bukan kerjasama oke!!!

apa yang penting kena sentiasa berdoa kepada Allah agar dipermudahkan segala-galanya, diberi ketabahan hati, kesabaran , kekuatan iman dan semuanya lah...


kita hanya mampu berharap, mampu merancang...namun Allah jua yang menentukan....common word rite....

tapi memang tu yang ptt kita lakukan..

bila kita bersedih..ingatlah..pasti ada orang lain yang turut bersedih..so jangan sedih2..tak semua yang dirancang akan berjalan dengan lancar..tapi kita boleh usaha, doa dan tawakal kepadaNya..



salam syg dr kami..hehehe..:P



7 comments:

affizza said...

baiklah cikgu ira..xsdih2pn. senyum je~ =))

iRa~" said...

fza : gud2..hehe..snyum sokmo!

norhaslinda said...

time kaceh sahabat..huhu..luv u..

iRa~" said...

linda : hee..welcome2..luv u too~

mylife-mysin-myfate said...

saya terima salam coz u r sweetie

PHIRDOTE said...

i like this 3 in 1 update version ^^

iRa~" said...

mylife-mysin-myfate : huhu..tq!

phirdote : i like this too..tq~

. Follow on FB .

. Our Story .

Daisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails