.Awesome Blogger.

Saturday, May 8, 2010

. Ranking Pramugari Malaysia .



Pramugari, jawatan yang penting dalam perjalanan kapal terbang. Sebab pramugari yang memegang jawatan untuk mengecas minda anda supaya tidak BORING sangat untuk tempoh penerbangan yang lama... KAUM ADAM mesti setuju 200% kan..wee..:P




Ini adalah pramugari dari negara Thailand. Siapa sudi tidur jika pramugari seperti ni yang jalan sana sini dalam kabin kapal terbang?




Pramugari dari negara Russia. Boleh ke si pendek memohon jawatan pramugari di Russia?Macam tak jeee....



Pramugari dari negara UAE. Manis betul...kan??


Pramugari dari negara Jepun. Mekap nampak nipis je...sweet jee....



Pramugari dari negara Saudi Arabia. Pakaian seragam dia mesti paling mahal jika berbanding dengan airline yang lain. (Sebab kain banyak sikit...)..hee..tapi sweet gak!

Dah tengok negara lain kan..apa kata kita tengok pramugari Malaysia pulak..





sweet gak ape???



MAS n FIREFLY...not bad rite???


PRAMUGARI MALAYSIA SANGAT BETTER JIKA DIBANDINGKAN DENGAN PRAMUGARI DARI NEGARA INI....




AFRIKA!!! heeee...gelak puas2 okeh!!:P


6 comments:

millo said...

tak baik gelak org ihi

iRa~" said...

millo : alaa..suka2 je..:P

pago" said...

x samapi ati nak gelak. senyum jer, buleh?

iRa~" said...

pago : hee..boleh2!

JMR said...

jgn sampai jadi pramugari terlampau dh ler..hehehe

iRa~" said...

JMR : hee..tu tnya depa la..:P

. Follow on FB .

. Our Story .

Daisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails