.Awesome Blogger.

Tuesday, July 12, 2011

. Tengok wayang PERCUMA :P .




salam..

sekarang ni sibuk jadi tak sempat nak gi tengok wayang..

walaupun rasa nak pergiiii...huuu..lama kot tak gi jalan-jalan, tengok wayang...

banyak dah filem yang tertinggal...transformer ( still tayang kot? ), 3 2 1 cinta ( boleh la tp kurang best ) , kl gangster ( best gak ) yang Ira tengah tengok tapi bukan kat wayang tau...

tengok dalam bilik je... secara percuma..heee..:P

korang nak tengok gak??????????

boleh tengok wayang secara percuma kat sini : KLIK

jumpa kan???kalau tak jumpa pandai-pandai la cari..hee



psss :
Have you seen the new edgy Vios G Limited and TRD Sportivo? Don’t miss it at the #ToyotaRoadshow


2 comments:

✿ cikcimi said...

heee. samalah. tengok kat rumah je. :D

Juliet_iRa~" said...

cimi ;

hee..cimi tgk dvd ke online gak?heee

. Follow on FB .

. Our Story .

Daisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails