.Awesome Blogger.

Saturday, December 26, 2009

. Surprise Yang Seronok! .




hye2..

sekarang ni dah mula terasa sunyi..

ramai yang dah start sem baru kan..

pulang kembali ke U masing-masing..

sunyinya hidup..

tapi tak apelah..

erm..erm..

tadi berkesempatan tonton 'awan dania'..

tapi ulangan lah..

hari tu tak sempat nak tengok..

wah bestnya dania dapat surprise macam tu..

kalo lah diri sendiri yang dapat....alangkah bestnya..( berangan dah..heee )..

tapi tak ada sesiapa la yang nak bagi surprise camtu..wekk..

nanti wat surprise kat diri sendiri je lah..keh3..ape daa..

serius..kalo dapat..memang seronok yang teronok sangat2..hekhek..

mesti melompat2 sambil peluk orang yang wat surprise tu ( opsss..:P )


sumber : google imej

destinasi idaman mestilah pulau langkawi juga..kenapa??

sebab bestt..hehe..

dulu dah pernah bercuti bersama family..memang sangat seronok!

satu pulau kami jelajah..heee..

bila lah nak bercuti kat sana lagi yea..???


5 comments:

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

.sis pun suke dpt seprais! ;)

iRa~" said...

sis : sronok kan!:)

^nad!ya^ said...

haa..nadiya pun tgk tyme ni....ahha...behs kan jd dania..dpt suprise cm tuh......kuikui~~

sob3...xpenah pun smpai langkawi...........

iRa~" said...

nadiya : hehe..tu la..syok kan..

aloo..cedihnya dia..tp mmg best nadiya..5 hari ktowang kat sn..hek..:P

^nad!ya^ said...

wahh...5 hari??mesti besh giler....hihi~
ndya jarang pi holiday....susah sgt....mama n ayah sgt2 bz.......beruntung la lau tetibe de plan nk gi holiday......kehkeh~

. Follow on FB .

. Our Story .

Daisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails