.Awesome Blogger.

Saturday, February 6, 2010

. Bila Hujung Minggu Tak Balik Rumah .



weekend datang lagi..

tapi kali ni menjadi boring seboring2nyaa...

sebabnya tak balik rumah..

sejak daftar utk sem baru ni..

tiap2 minggu saya pasti tiada di ostel..hee..

ada je tempat yang akan saya pergi..

seperti pulang ke rumah, pulang ke kampung dan pergi ke rumah pak ngah..

tapi kali ni..

saya meniti hari2 di hujung minggu di ostel yang ter
CINTA!

rasa sangat
heaven sebab duduk sorang-sorang di bilik..sob3

boleh pasang lagu kuat-kuat..boleh kemas bilik lama-lama..boleh tidurrr lama-lama..haha..

yang penting boleh buat apa saja!

heaven2!

tapi agak bosannn..

walaupun saya cuba menceriakan diri saya sendiri..

hajat di hati nak membuat kerja-kerja tertangguh..

tapi bila dapat wifi sesat saya menjadi leka..huhu..

camna ni??

bila saya intai tingkap di bilik saya..

tengok adik-adik jr keluar berjalan-jalan..bila balik kiri dan kanan tangan penuh dengan plastik..mentang2 lah dah dapat elaun!saya punya turn bakal menjelang tiba..sabar2...huu..

ape-ape pon..

just smile...:)))))))



5 comments:

thegadis | N said...

saba jerk la tgk tgn owg penuh gan plastik tuh.
phm cgt siz.
hee...

pape pn kiter cme.
dok hostel jerk tiap2 mggu.
(:

affizza said...

Ira!! minggu ni fza balik. sdg dirumah ni. ade kazen kawen. xmo jeles2 ye..hahaha

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

.bile nk meet up? ;p
.ctc sis nti k 0163315869

hariz said...

samela kite..tiap2 ari lalui benda yang same..abes klas terperap kat blik..i da bole jd computer nerd da sbb salu sangat ngadap laptop..seb bek xpkai spek mata tebal je..busan2 tgurla kt my ym..;)

TEACHER OF SOMEONE said...

nnt bl dh keje x smpt nk bosan kot...
hehehe

. Follow on FB .

. Our Story .

Daisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails