.Awesome Blogger.

Thursday, March 17, 2011

. Berbunga-bunga .



Yeay!


Eh silap..Salam semua..


Ira memang gembira dan rasa lega wat masa ni..


Walaupun masih terasa kelukaannya..biarlah ia menghilang sedikit demi sedikit..


Ira sakit, tapi ada orang lain yang lebih sakit kan..


Allah Maha Mengetahui apa yang terbaik buat hambanya..


Ujian ini tak seberapa dibandingkan dengan orang lain kan..


Ira tetap ingat..walaupun Ira rasa Ira sangat susah untuk hadapi ujian ini sekarang, tetap ada orang yang lebih susah ujiannya dari Ira..


Ira cuba untuk tabah dan redha dengan segalanya..


Walau apa pun..


Ira takkan setabah ini jika tiada Dia..


Dia lah yang banyak membantu Ira untuk terima ujian ini dengan hati yang sedikit terbuka..


Ira bertuah memilikinya sebagai seorang teman yang ada ketika Ira memerlukannya..


Dia juga yang menggembirakan Ira dengan membelikan Ira kek yang Ira teringin sangat-sangat ni!


Sebab tu Ira sangat gembira ..hee..


Thanks so much, my ♥!!














11 comments:

♥ ajaa tyne ♥ said...

sweetnye korang..
suke tgk cake comel tue..
=D

Juliet_iRa~" said...

ajaa ;
tq dear!heee..
kek tu mmg comel n lazat..:P
meh la dtg umah ..hee

ardinihumaira said...

nyum3 :D

Juliet_iRa~" said...

dni ;
heee..
yummy.. :)

HaNiEeZ said...

eh..cmane akak wat pic boleh lrtak camtu? comey!

Juliet_iRa~" said...

hani ;
heee..
ada code dia??
nak??heee

-nadia- said...

ira..mcm mane nk wat pic mcam ni....??ehehhe..

Juliet_iRa~" said...

nadia ;
yang banyak gambar pastua da cursor ea???
ada code dia...heee
ira pon dpt dr blogger..

-nadia- said...

haah!..
ajarkan boleyy??hee

Juliet_iRa~" said...

nadia ;
ehee..
boleh2..
nt ira send code tu via email dl..
nt ingatkan ek!heee

-nadia- said...

ok2...eehhe...okiesh..nnti inform tau..if dah send..:)

. Follow on FB .

. Our Story .

Daisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails