.Awesome Blogger.

Thursday, February 26, 2009

. Terima Kasih .



sudah beberapa hari aku aku x 'menjenguk' blog ku ini...

masa yang amat minimum menyebabkan diriku dihimpit kerja2 yg perlu disiapkan segera...

rasa rindu yg mula menjengah menyebabkan aku brada di sini hari ini..

kemestian yg x boleh ditinggalkan semenjak 'diperkenalkan' dengan laman blog cikgu jimi menyebabkan aku mesti akan mengunjungi blognya setiap kali aku berada di laman blogku...

bukan ape..

kadang kala...

kata2 yg dicoretkan oleh cikgu jimi akan menyemarakkan semangat yg smakin mekar dalam diriku....

aku seperti mendapat insipirasi dr kata2 yg tercoret di laman blog berkenaan...

tekanan kerja , asgnment yg smakin berlambak2 menyebabkan aku seperti kehilangan arah tujuan n ia meninggalkan impak yg benar2 mberi tekanan kepadaku..

namun kata2 yg yg dicoretkan oleh cikgu jimi sedikit sebanyak dapat meredakan tekanan yg ku alami n ianya sering meruntun jiwaku..

aku sgt berbangga n tharu apabila kata2 yg ku coretkan di blog ku ini dibaca oleh cikgu jimi dan beliau turut mencoretkan kata2ku di laman blognya..

gembira dan aku rasa terharu shingga aku menitiskan air mata...

aku juga tidak tahu kenapa harus aku menitiskan air mata namun padaku air mata yg ku titiskan adalah air mata gembira + terharu..

mungkin kerana aku tidak menyangka bahawa cikgu jimi akan berbuat demikian dan mengambil kira perkara2 yg ku anggap biasa2 shj namun padanya perkara tersebut bukan hal yg remeh temeh...

pada sesetengah insan...perkara yg ku anggap biasa2 shj amat memberikan makna yg mendalam pd dirinya...n perkara yg ku anggap memberi makna n impak yg besar kepadaku akan menjadi perkara yg remeh temeh pada insan tersebut...

terima kasih cikgu jimi kerana kata2 yg sentiasa memberikan kesan yang amat mendalam pada diriku...

so until we meet again...+_+



No comments:

. Follow on FB .

. Our Story .

Daisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails