.Awesome Blogger.

Saturday, February 14, 2009

. Hang out with them .



13 feb 09....2.30 pm...

aku ngan 2 org jr yg bnama alliya ngan izzaty gi jln2 ke area MP...( mahkota parade )..

mmg ktowang da janji nk g sm2 sbb sblm ni xpnh kua jln2 sm2 agi..

this is alliya..

diorang mmg rapat ngan aku sbb bilik pon mmg sgtla dkt..

ape2 yg diorang xfhm bout their study mmg sll diorang tanya kat aku..

utk mbalas budi aku tu ( hehe...apelah sgt sbnrnya..), izzaty ni nak blanja aku donut big apple...
waahhh...donut kegemaran tu...big apple pnya kedai tu ada kat DP je...( Dataran Pahlawan )...

this is izzaty...dia mmg suka wat muka blur..hehe

donuts big apple yg sgt sheedapp...yummy!!

n aku pon nak blanja diorang smthg...

so da kbetulan nak g sn...ktowang jln2 la skali ke MP...



perkara utama msti kena mkn...ktowang gi la mkn kat 1 tmpt tu...aku mmg suka mkn kat sn sbb agak murah...ice blended pon just 2.50 je..murah kan??

tp sgt sedapp...nyam2...huhu...then mkn char kuew teow pon sdp...puas hati...yummy...

then msk MP...mmndangkan valentine's day da dkt...mcm2 bnda yg bkaitan dgn cinta n couple ada dijual kat area ruang legar MP ni...wah cmei2 la teddy bear yg digubah dlm bntuk ala2 jambangan bunga...

tp mak aii...mahal sngguh harganya...around hundred smthg...cpela yg nak beli ek...

sgt mbazir bg aku...kalo iye pon nak tnjukkan ksh syg pd psgn msg2 4 me xperlu la smpai camtu skali...buang duit je...sbb bila valentine's day nak dkt mmg pnjual ni akan mark up harga brg2 gini...

3 of us...izzaty wat muka ag..hehe..dia ni mmg suka wat owg gelak...+_+

pastu ktowang pon jln2 ag...cari beberapa brg keperluan skali...

wahh sgt byk barang2 yang mencuri perhatianku...huhu...

tp memandangkan ini baru bulan 1st dpt elaun n aku pon br je lps shpping sblm ni...

hasrat tu tpaksa dipendamkan....apakan daya.....aku mesti uruskan n bajet duit dengan baik n kena utamakan bnda2 yg bkaitan dgn study dlu...

xpela...jln2 just cuci mata je...izzaty ni plak addicted ngan korean n japanese cd's...

aku pon yg suka msuk speedy tumpang sekaki la tgk2 cte yg ada...

huhu...izzaty ni pon da rambang mata, hasratnya nak beli cd gak tp pon tpaksa dipendamkan sbb dia br je beli cd sblm ni...mlayang gak bpuluh ringgit dia ckp...

so kami pon kuar dr kedai tu , lupakan hasrat n trus ke DP utk tujuan asal kami dtg ke sni..

terkilan juga rs di hati tp untuk jangka ms panjang...terpaksa jua kami lupakan segala hasrat yang terpendam...huhu...

tp xpela...yg penting kami enjoy dpt jln2 n smua tu hanya nafsu semata2...

n sungguh xdisangka , aku bjaya menepis sgala kehendak2 yg xperlu sebenarnya ( xperlu ke?? ) n bjaya mengotakan azam ms dpt elaun......wah proud with myself!!!

anyway guys...lepas ni kt jln2 agi yea sbb jln2 ngan kowang mmg lawak n klakar...asyik gelak je kejenya...n xsangka lama gle kte jln2 ek...tepat kul 7 baru smpai maktab..nsb baik "mak guard" xamik kad outing kt...hehehe...alliya n izzaty , thx temankan k.ira jln2 yea...
until we meet again..^_^

No comments:

. Follow on FB .

. Our Story .

Daisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails