.Awesome Blogger.

Sunday, September 19, 2010

. Confirm mereka tak leh kawin lagi.. .



dalam entry sebelum ni Ira ada cakap kan nak story psl smthg yg mcm 'lawak'...

sape ingat?kalo tak ingat pon xpe...

so entry ni mmg khas utk story psl benda tuuu...

kisah ini tak ada kena mengena yang hidup mahupun yang sudah tiada..tettttt...heee

kedua-dua watak dalam story ini adalah kawan sekolah Ira...

story ini terjadi masa konvoi raya arituuu...

watak utama adalah Cik Tipah ( bukan nama sebenar ) dan En Parjo ( bukan nama sebenar ).. nama diorang pon sesuai gitu......huuuu....

sinopsis story ini adalah seperti berikut :

Cik Tipah dan En Parjo tidak pernah berkenalan sebelum ini.. Pada suatu pagi yang indah, En Parjo terlihat Cik Tipah yang kelihatan menawan padanya namun tidak bagi rakan-rakan yang lain yang sedang membeli kuih raya untuk dibawa ke rumah bakal mak mertua masing-masing di sebuah kedai yang macam nak roboh tapi tak roboh-roboh... Dipendekkan cerita, En Parjo terus jatuh cinta pada Cik Tipah.. Cik Tipah pon bagai mengantuk disorongkan bantal terus menerima lamaran En Parjo... Al-maklumlah Cik Tipah pon memang sudah jatuh cinta kali yang ke 100 pada En Parjo... Pada hari raya yang keenam...dengan disaksikan oleh rakan-rakan Cik Tipah dan En Parjo yang tersayang, mereka pon melangsungkan pernikahan dan kenduri doa selamat.. Siap bersanding lagi tuuu walaupun tiada pelamin yang gah macam orang lain.... Bapa mertua Cik Tipah yang berambut afrooo telah mencemar duli dengan menepung tawar pengantin yang ala-ala baru tu...Mereka pon hidup bahagia selama-lamanya.. Sekian.


selepas akad nikah...wee..

pelamin anganku musnah...oh noooooo!

bapa mertua yang berambut afroo menepung tawar..

renjis2 dipilis....sesuai gituuuuu...

malam masa nak buka hadiah...muahhaha...

p/s : Cerita ini tiada kaitan dengan sesiapa... m.maaf kepada yang terasa.........memanglah korang ni xleh kawin dalam erti kata yang sebenar lagi..kawin pondok2 leh la..hahaha...chill babe~............hahahhahaha...:D


so semua...

5 comments:

naz said...

ahaha ciss itu macam akan jadi juga tu

norhaslinda said...

paling suke entry nih..haha

hamzah ian said...

gmbr cun owh.. nice

iRa~" said...

naz : hahaha..mstilah!

linda : hahaha..me too!

hamzah : heee..thx!

CiK FizA said...

Hahaha. sedap nama Besstt entry nie ! Kak ira memang cool laa ^^

. Follow on FB .

. Our Story .

Daisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails