.Awesome Blogger.

Friday, September 17, 2010

. Sayangggg kawan2 semua! .




Hari rabu yang lepas, Ira gi beraya dengan kawan2...tiap2 tahun memang xmiss laa kalo cuti panjang...hee...konvoi beraya mmg kena join...

Entry ni saje nak share antara gambar favourite masa beraya ngan kawan2 Ira..

Tapi raya kali ni memang yang paling best + sakan + syokk + gembira...

Sebabnya dapat jumpa kawan yang dah lama tak jumpa n cikgu ms menengah rendah!!

Mana tak sakannya beraya kali ni...rasanya dalam 18 buah rumah yang sempat diziarahi..hee...

Start pukul 9.30 pagi - 10.30 malam....weee..

Pape pon enjoy!

smileee...

cikgu fazidahhh...rindu sgt!

tiap2 rumah mesti ada gmbar...geee...

cute x?heee

lalallalaa...

mari kita bermanja-manjaan..haha

kui2...

gambar ramai2...last b4 balik ke rumah masing2..

p/s : ada kejadian yg mcm lawak la pada Ira masa hari ktowang ni beraya...next entry Ira share ea...memang kwn2 ira ni xleh kawin lagi la sbb diorang ni mcm bdk2...rasa mcm sengal n nak ketawa je bila tengok gamba tut...huuu..cekidout next entry...tungguuuu....




1 comment:

. Follow on FB .

. Our Story .

Daisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails