.Awesome Blogger.

Monday, January 19, 2009

....~" NeW SeM ~"...



stat mula sem baru 5 jan 2009..


ala sm cam dak skola mula stat skola..hukhuk..


pnt btl mgemas blk yg bhabuk..


almaklumla cti sbulan lebih kan..


ari 1st blk mmg letih la..


kalo kat umah mmg ari2 tdo lmbt tp bl kat ostel kul 12 da ngantok..hihi..


pnt agaknye mgemas siang tu..


then bila stat kelas esoknye, jadual wktu sem ni da dpt..


waaa...packnye...hukhuk..


tp byk gak ISL ( individual self learning @ dok blk tdo la..hikhik)..


tp kalo ada tutorial tu pndai2 la cr ms lain wat keje tuh..huhu..


pastu sem ni blaja subjek Pend Khas..ada ke ptt in english..5sem aku blaja in bm tibe2 sem ni blaja in english...wahhh sgt terkejut...


tp nak wat cane...kena amik sbb tu subjek major aku..


pe nak wat...kena gak blaja...pastu ada plak subjek anatomi n fisiologi..


ala2 biologi tp psl anggota tubuh badan...hukhuk..


so tired n sgt ssh la..


alhamdulillah pointer sem lepas mkn naik..


tp bl tgk subjek sem baru ni...aku makin takut..makin tenshion..


camne la pointer sem ni..hukhuk..


walau pape pon..


aku kena hadapinya dgn tabah...hope2 aku berjaya mghadapi dengan baik..


n kena study hard from now..


wish me luck ya..=)


until we meet again..^_^

No comments:

. Follow on FB .

. Our Story .

Daisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails