.Awesome Blogger.

Saturday, January 24, 2009

. Yang pergi tetap pergi buat selamanya .



sedih...

tu la perasaan yg aku alami time dpt berita tu...

then automatic tbayang muka my dad...

camne la aku kalo aku yg kena hadapi smua tu..

ajal maut jodoh semua ketentuan Allah...

nak x nak...smuanya kena dihadapi dengan tabah dan sabar...

then ptg tu juga aku bgegas blk ke umah...

bukan ape...

sekadar sokongan seorang sahabat kepada sahabatnya...

cuma tu yg mampu aku lakukan...

n harapan aku bila time aku yg kena hadapi smua ni...

kawan2 ku juga akan wat benda yg sm cam yg aku wat...

its not a big deal...melaka - puchong...

hanya orang yg benar-benar bersahabat mengetahuinya...

takziah buat sahabatku...marizuana sekeluarga...atas pemergian ayahanda tercinta...

semoga tabah n sabar dalam menghadapi smuanya...

ada hikmah di atas semua yg terjadi...

hanya itu yg mampu ku katakan...

smoga bile tibe masanya utk aku...

aku berharap aku akan menjadi lebih tabah...

insyaAllah....

until we meet again...




No comments:

. Follow on FB .

. Our Story .

Daisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails