.Awesome Blogger.

Saturday, January 2, 2010

. My BFF .



salam n a very good morning to all of you..

today..i would like to .. bla..bla..bla..

hee..tak ada keje wat entry macam ni..macam nak bagi speech plak?

malam semalam..( sebelum tahun baru )

me n my bff keluar gi makan kat area my house..

nak sambut tahun baru..kitaorang tak sambut..

macam tak ada keje pulak nak gi dok melepak kat dataran ke, stadium bkit jalil ke BB ke..

baik duduk rumah..on9..hukhuk..

so saje je la menghabiskan masa bersama-sama..

cuti ni pon masing2 buzy jek ( buzy ke? )

so here a few pic..


this is nurul nadia a.k.a nurul..


this is linda..


candid by linda..

candid by me..hehe


b4 going home..


me with linda..

forever friend until die.

No comments:

. Follow on FB .

. Our Story .

Daisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails