.Awesome Blogger.

Thursday, January 14, 2010

. Orang Macam Ni Pun Ada Eh? .



nak tau apa yang dimaksudkan??

klik sini

orang macam ni pun wujud ea kat dunia ni??

tak mengenang budi langsung!

zalim sungguh...

lupa agaknya siapa yang membesarkan, yang bagi pelajaran, yang bagi makan, yang bagi duit, yang bagi kasih sayang dan segala-galanya sampai jadi macam sekarang..

dunia akhir zaman..

p/s : harap-harap tak jadi macam anak dia..tak berperikemanusiaan!


5 comments:

Rie said...

hurm... what goes aroud comes around I guess.. skrg dia buat camtu kt bapa dia nti who knows kan anak dia plak wat kt dia..

syazana zahidah said...

kurang aja gila kot!!
nauzubillah kan?

iRa~" said...

rie n syazana : mmg nonsense n xptt sgguh la kan..dia akan dpt balasannya..Allah Maha Mengetahui..

epalejau said...

Hai..derhaka kat ibu bapa ni, balasannya tak tunggu akhirat.
Dunia ni jugak ALLAH akan balas..
Suh dia besabar sikit je.
Tak lama lagi tu dia kenala..

iRa~" said...

epalejau: btul2...

. Follow on FB .

. Our Story .

Daisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails