.Awesome Blogger.

Monday, August 31, 2009

. Mari kita berladang! .



salam semua..

alhamdulillah semua yang terjadi pasti ada hikmahnya..

bila kita susah pasti ada orang lain yang lebih susah dari kita kan..

jadinya..

bersabar dan kuatkan semangat..

ok..habis cerita pasal tu..

wah hari ini sangat teruja n seronok bila melihatkan ladang2 ku sedang membesar dan mengeluarkan hasil yang banyak..haha

dah jadi addicted plak ngan ladang2 ni..hehe...

sape2 yang main ladang2 ni..jom la jadi my neighbour..huhu..

boleh kita sama2 memperluaskan ladang kita..

hekhek..




ni my sunshine ranch..tengok tu..dah berbunga da..jap lagi berbuah la tu..hihi


ni pulak my farmville..banyak lembu da..haha..tima kasih la yang bg gift tu..nt i bls yea..


ni plak my barn buddy..ni baru berjinak2 ni..lambat ckit nak dapatkan hasilnya..huhu..

setakat ni ada 3 ladang je...esok lusa tak tahula berapa ladang..haha..

gila ahh dah jadi petani yang berjaya plak..

kire ok la tu kan..

dulu nak jadi petani tak dapat..kena jadi cikgu plak sekarang ni..hehe..

ok..permisi dulu yaa..daaa...(^_^)


opss lupa! Salam kemerdekaan buat semua..


2 comments:

syazana zahidah said...

i pon tgh nak sebok maen!hihihi

Nadhirah~" said...

syazana..
haha..
mari2 kita berladang..
keh3..

. Follow on FB .

. Our Story .

Daisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails