.Awesome Blogger.

Sunday, August 23, 2009

. Muralisme .




salam n hye semua..

sem ni kelas kami perlu melaksanakan satu lagi program BIG ( Bina Insan Guru ) Kemasyarakatan yang dirancang & dianjurkan sendiri..

oleh kerana kesempitan masa, kesukaran mendapatkan kerjasama(huhu), kekurangan $ dan sebagainya..kami pon merancang untuk mewarnakan mural yang terdapat di blok akademik IPGM KPM yang terchenta ini...hukhuk..

inilah hasilnya...


dinding yang perlu diwarnakan kembali muralnya..


besar gak dinding ni..



bancuh jangan x bancuh..


posing dulu..hehe


semuanya sedang tekun mewarnakan dinding yang kusam..haha


fokus2...


hihi...peace!!


posing tu mesti...keh3


tadaaaa...cantik x??


abaikan2...


sesi pembersihan..

kami sangat puas dan gembira melihat hasil kerja kami yang sangat cantik...tahniah2 untuk kami!!!



3 comments:

Anonymous said...

not bad! tp ni dak tadika pn bleh beb

. h i d a y a h . said...

ade lak kate dak tadika. dak tadika mana pandai kaler cantik macam tu. siap kena panjat2 lagi. jangn wat cite ngarut..
tak baik la die nie ira...
kite wat cantik kan.. ngihihi.. susah nie

Nadhirah~" said...

hidayah..
ntahlah dayah..
aku xfhm sungguh ngan org yg suka hasad dengki ni...biaq pi la dia..
mls nak layan..
moga Allah membuka pintu hati dia ke arah kebaikan..

. Follow on FB .

. Our Story .

Daisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails