.Awesome Blogger.

Sunday, January 9, 2011

. Hot! Abby Menyirap dengan Memey .









Apa tafsiran anda bila membaca luahan hati tersebut?


Nampak tak? Kalau tak nampak situasi nya lebih kurang macam ni la :


Hari 1st day sekolah, Norman Hakim yang hantar anak-anak mereka ke sekolah dan dia lambat datang ke rumah Abby, Abby call Norman.. Tapi bukan Norman yang angkat call sebaliknya tunangnya.. ( tahu kan sapa ?? )..


Tunang Norman : Kejap-kejap, abg tengah siap..


Abby : ( kenal suara yang angkat call dan anak-anak tanya, kenapa dia yang angkat?? )..

P gatal, xmalu ke angkat2 call aku ni?Bangga sangat dok serumah?


Tunang Norman : Biaaa laahh.. sibuk je..


* lalu end call *

Pendapat anda????


Yang pasti dulu minat gilaaaaa kat Norman Hakim ( ex suami Abby ) tapi sekarang langsung dah tak minat!


Huuu..


Tak suka bila ada orang memusnahkan kebahagiaan orang lain..


Apa-apa pon… hukum karma..


Apa yang kita buat sekarang, kita akan dapat balasannya 1 hari nanti..


Jadinya berbuat baiklah sesama insan yea..


Peace!



Kredit to Murai.Com








10 comments:

ada mokhtar said...

tak suka norman.. tak suka memey...

iRa~" said...

ada mokhtar ;
hee..
btol2.. :)

khairunnisa ♥ said...

kesian la. what you give, you will get it back. kalau bukan sekarang, balasan tu akan dapat juga akhirat nanti =.="

moga diorang dapat betulkan apa yang tak betul..

love ira <3

iRa~" said...

nisa ;
likeeeeee.. :)

betul2..mudah2 an kan..

love nisa <3 jugak!

Nadd said...

baru btunang memey dh dok serumah.
mmg la abby marah kan. haaiihh. -_-"

iRa~" said...

nadd ;
tau xpe..
xsuka la camtu..
ape laaa..
da kena pon xserik2..

cikja said...

xptt. better kawi je la ..

cikja said...

xpatut . diowng kne kahwin nie

cikja said...

xpatut . diowng kne kahwin nie

iRa~" said...

jaa ;
haha..
tau xpe..
ko suh diaorang kawin cpt2..:P

. Follow on FB .

. Our Story .

Daisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails