.Awesome Blogger.

Monday, January 3, 2011

. Ehem-ehemm :) .



Salam..


Im back!hee..


Dah selamat dapat rum8 baru, bilik baru, katil baru, tilam baru ( macam kayu jek..huu )


dan semua lah yang baru!!


Perasaan..


Bercampur baur..huhuhu..


Seronok dalam kepenatan..hee..

Tahun ni adalah tahun terakhir Ira..


Mungkin agak busy.. tapi semester ni ada 2 subjek je..


dan 3 bulan praktikum yang akan bermula 31 Jan ni..


Petang tak ada kelas juga.. maknanya??


zzZzzzZ je la..heee..:P


nanti Ira tunjuk oke keadaan bilik yang baru ni..


tapi malangnya ada barang Ira lagi kat stor bawah..huwaaa..


sape nak tolong angkat ni????


Korang tolongggg….heee.. mesti cakap nak tolong tengok je..huuu…


Badan semua dah sakit ni…L


Apa nak buat kan.. sabar je la yang Ira termampu dan buat sendiri..


I can do it!:)


Will update later.. bye..

14 comments:

orkedwangi said...

hye beb..log kamu kiut....just folow u..folow me back!!
gd luck 4 new semester!!!

✿ CikCimi said...

slmt mgemas !
:D

khairunnisa ♥ said...

barang di stor memang memenatkan T__T

iRa~" said...

orked ;
hye..
thanks..:)

iRa~" said...

cik cimi ;
hee..
thanksss..:)

iRa~" said...

nisa ;
tu la..
nisa..ira pnt...:(

SENORITA ZATY said...

welcome back :)

-nadia- said...

dh siap kmas ke blom??hee

miszlullaby said...

Selamat kembali ke sekolah ira =)
Semoga semuanya berjalan lancar ^_^

iRa~" said...

zaty ;
thanks!heee

iRa~" said...

nadia ;
hee..dah2..nt ira update dgn gambo..hee

iRa~" said...

ML ;
terima kasih ML!
insya-Allah..:)

MiszMaryaNe said...

fuyoo, beshnyer,
duk blk bru, hehe
sape rumet ira?

iRa~" said...

sis mary ;
hee..
best2..mcm hotel..hehe..:P
akk xknal kot..
sm batch tp bdk sc..:)

. Follow on FB .

. Our Story .

Daisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails