.Awesome Blogger.

Friday, December 31, 2010

. Selamat Tahun Baru, 2011 .



Selamat tahun baru semua 2011 semua..


Ira ngah sedih .. sob3..


Barang nak balik hostel tak kemas lagi…huuu..


pastu risau bila fikir nanti duduk aras mana.. rum8 sape..


sebabnya undian bilik haritu dah dibatalkan.. kena undi balik..


sedih.....


harapnya rum8 tu nanti ok n boleh ngam.. tak kira la junior pon junior je la..huu


walaupun Ira duduk hostel sekejap pastu nak gi prac pula untuk 3 bulan..


harapnya semua akan baik-baik belaka.. amin..


Eh.. barang Ira sapa nak tolong kemaskan ni??????hee..


Meh la tolong.. dapat pahala..:PP


Btw, korang sambut tahun baru kat mana??


Ira kat rumah je..


Sambil on9 dan dengar konsert kat tv..huuu..


Tapi tak pe..


Kul 12 nanti mesti nampak bunga api yang cantik-cantik tu!!!


So, tahun baru dah bermula.. azam tahun lepas dah tercapai?hee..


Kalau belum, usaha lebih sikit untuk tahun 2011 ni oke..


Azam Ira untuk tahun baru ni..


Nak simpan duit banyak2…hahahhaha..


Ada perancangan yang perlu dilaksanakan..


Perancangan apa?? hurmm biarlah rahsia.. yang penting tak seperti yang korang fikirkan..hahaha...


i know u oll oke!haha.. dun naughty2 la..


bak kata orang utara..


Ira tak gatai macam ampa lagi la.. buekkk!


10 comments:

cik.shabah said...

have a sweet new year yah ;p

Rapunzil Özil said...

happy new year dear. d rezki nnt dtglah kuantan lg! :)

iRa~" said...

cik shabah ;
thanks..
u too key.. :D

iRa~" said...

fizza ;
hee..
thanks2..
insya-allah..
kalo ada rezeki..
heee.. :D

-nadia- said...

selamat tahun baru...:)

iRa~" said...

nadia ;
u too dear..
thanks..
take care k!
:D

miszlullaby said...

HYe sweety..Selamat tahun baru =)

Syariniey Amran said...

salam
1st time singgah
sangat comel oke blog ira ni
suka sangat!

kemas slow2 yunk
akak dah lama dah kat kolej ni
hehe
akak doa semoga dapat rumet y ok utk ira :)

iRa~" said...

ML ;
hyee..happy new year too..:)

iRa~" said...

k.sya ;
hee...
mekasih!
comel ke??:)

okee..
ira da dpt rum8 baru da..
heee...
alhamdulillah oke..:)

. Follow on FB .

. Our Story .

Daisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails