.Awesome Blogger.

Friday, October 28, 2011

. Famous Amos yang Famousss .




salam semua...


sedapnyaaa...wah rasa teringin nak beli sekarang juga..heee

ada banyak flavor tau :

  • Chocolate Chip with Pecans
  • Chocolate Chip No Nut with Extra Chips
  • Butterscotch Chip with Pecans
  • Oatmeal with Cinnamon and Raisins
  • Chocolate Chip with Macadamia Nuts
  • White Chip with Macadamia Nuts
  • Double Chocolate Chip with Pecans
  • Chocolate and White Chocolate Chips
  • Macadamia Cookie

  • Ira selalu beli cookies Chocholate chip with macadamia nutss...yummy!! :D

    korang selalu beli yang mana???sedap tak?heee

    untuk cookies ni ada banyak packaging tau...antaranya :



    sesuai la kalau nak hadiahkan pada seseorang ke... tapi bersiap sedialah dengan wang yang lebih sikit yea..hahaha...;p

    for me agak mahal la..huuu...tapi ok je kalau nak makan sekali sekala..:D

    kalo beli yang timbang tu..100gm almost RM 12+++ la juga...

    kalau tak silap la.. sebab selalu ehem2 yang bayar..heee ;p..

    kalo beli yang hampers apatah lagi....boleh cecah ratus-ratus juga la...

    selain cookies ada candies, muffins, brownies, hampers dan coklat juga..

    teringin?? jom gi booth yang terdekat..

    bye2!

    7 comments:

    dhiera said...

    saya tak suka bau famous amos ni~

    cik aisha said...

    meleleh air liur tengok cookies ni....coklat lak tu....yummy2..

    Juliet_iRa~" said...

    dhiera ;

    yeke..nape tak suka?hee...
    tak suka bau jadinya tak pernah makan?ke pernah?

    Juliet_iRa~" said...

    cik aisha ;

    heee...
    terliur gak Ira..hee

    sedap kan??????
    sll mkn ape??

    Juliet_iRa~" said...

    cik aisha ;

    heee...
    terliur gak Ira..hee

    sedap kan??????
    sll mkn ape??

    HaNiEeZ said...

    sye suke no nut pastu sye suke soft cookies..balong x suke sbb manis sgt...n mahal..hihi..akak blaja la buat die..tp mhal ckit bahan2 die..

    Juliet_iRa~" said...

    HaNiEeZ ;

    eheeee...amboiii..;p..

    agak manis gak la..tp sedap sbb dia melt dlm mulut kan..hee..

    hani ada resepi dia ke??y bsa pon xpnh wat ag..hahaha

    . Follow on FB .

    . Our Story .

    Daisypath Next Aniversary Ticker
    Daisypath Anniversary Years Ticker
    Related Posts with Thumbnails