.Awesome Blogger.

Wednesday, March 21, 2012

.Wordless Wednesday #17.




Psss : Pernah buat??ngeee ;p




59 comments:

khairunnisa ♥ said...

Salam, pernah ira~
suka corak mickey mouse..
letak nama sha, and tarikh lahir..
hihi.. then lekat kat komik and buku2 :)

nice.. hello kitty~

aRa ❤ aFiq™ said...

xpnh buat.. nak 1 .hehe

Ujie said...

Pelekat kan..
Tak penah buat..akak dah tak sesuai..^__^

miss Fyqa said...

comelnye..spe wat kan tu.. hehe ;)

delarocha said...

nak letak mana banyak2 tuuu

Cik TeN10 said...

pernah !! masa zaman sekolah menengah dulu la.. tp xde la kartun comel2 cm gini.. =p

Rara Nasiha said...

ingat lagi. ni zaman dulu-dulu rajin la buat benda-benda macam ni. :)

onie said...

penah-penah!hehe...... sekarang bape ringgit dah?

nur adilah said...

banyak nya:D btw,
ila tak pernah buatT.T
buat kan satu :P

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

nak satu!!!! hehe :D

Cik Yatt said...

tak..order mane ni?

Tukang Karut said...

erkkk... untuk apakah?

♥e'in♥ said...

tak penah wat pun.. :p

dhiera said...

siap buat sticker lagi. buat kat mana tu? mahal x?

nabila azmi said...

comel333..hehe=)

O CIKTEDDY said...

wah..omey tahap x smpai tahap dh..haha

sitinuraffizza said...

HAHAHA. cikgu nak lekat kt mana 2 cikgu? :P

zati embong said...

hihi,bnyk tmpt nk tmpal 2.hihi

aimie amalina said...

alolololo
comeii
nk stiker ni 1 bole?

Nana said...

ni pelekat ke ape ni?buat sendiri ke tempah?

Woofer Storm said...

tak mampu nak buat..buat tuk sy boleh?hehehee

aLya maNip said...

comeinya...nak jadi student cikgu ira jugak..hihi

Boni JLL3 said...

nak 15..hehehehe...so sweet

Mr.Clive said...

aduhai....fanatik hello kitty rupanya!bwahaha XD

Telor Power said...

:)

nak kasi sape ??? pada anak murid ke

Nurul ain said...

tak pernah buat... tp sticker tu comeeellll sgt!!!

CikPuan Azizah said...

comeynya stiker ni..nak bagi sape ira? nak bg anak2 murid ek..heee

nuyui a.k.a miss YUI said...

xpernh wat..comel laa..

HeNRieTTa JoSe said...

cute nye....xpenah plak buat....hehehe....

p/s: buat kat mana erk?xpernah taw plak ada benda2 alah cumil cmne...klu setakat beli sticker taw lew...name card kew...biasa la...yang ini xbiasa...

MaYa MustWany said...

comelnya...
mas xprnah wat..kat skolah tcer2 wat cop..sng..

mas lagi suka by hand..jhahahah

Miss Nadya said...

banyaknyer...siapa bg ni sygs?

sorry nad lama xbw macam dulu..kekangan kerja la dear..:)

hihi pasai andaq tu nad rasa da komen...hihi...:D

cntik2 kn tudung tu?

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

ai buat guna disney punya cartoon....kawaii desu ne :p

Aien Not Alien said...

tak pernah buat...tapi sticker tu memang comel la...boleh lekat2 kat koleksi buku sendiri ek.. :)

Asrul "iLham" Sany said...

sepupu sy bagi masa bday taun lepas tapi kartun pokemon hohohoho

emy zulaiha said...

ira...tetibe emy teringt dulu kan ade buat kad name tue kan.hahaha comellah...lame xjmpe bende cenggini..haha kalau emy buat mcm nie nak bg sape?haha tak kan nak bagi org dlm bank nie.haha

Teenager Housemaid said...

comelnya..
kita tak pernah buat..
hehe


p/s: akak, hug you back.. :')

gadisBunga said...

ok. comel.

tapi tak pernah buat.

:D

ainz said...

time skolah dulu femes la bende2 camni..huuu

L said...

xpernah buat lagi.. hihi.. baru balik dari pbs..^__^

jom tmbah ilmu.=)
http://lolz-l.blogspot.com/2012/03/turunnya-nabi-isa.html

lieynanilaz said...

cikgu nak bagi kat sapa tu...banyak!!.

nabilah_2908 said...

comel.... ;)

tp tak pernah buat.. :)

AinsHa=) said...

hehe, saya pun ada tapi tak pernah lagi buat nama CIKGU. hehehe

semutsengal said...

biasa macam ni, kaum hawa je suka buat, kad nama lah apelah. Lelaki mana mcm ni.


LALALALLALALALALALA

Hanie Dew said...

elleh..semutsengal tu jeles sbb xde.

pernah la ira. gegurl kaannn..hahahha..
pastu tampal kat buku buku.pencil case. beg. sume pun nak tampal. hahha

teha said...

pernahh ! zmn kecik dulu2 :)

faiz fakhirin said...

hahaha...kt zmn skolah dlu...siap ad org yg jual2...hahaha

Ezad Skytech said...

hee...banyak lagi stok tu..nak satu...heee~

nur_za said...

amboi..nk 1..hehe..boleh lkt kt buku

H.S said...

nak jugak!

tapi nak letak 'hana writer' boleh? hahahah :D

msredcheesecake said...

Ada lagi orang jual?

Lea Isnawi said...

comelnya....nak satu!!!

soooooour said...

untunglah jd cg kanak2..leh perangai keanak-anak an sikit...

~SaL IjOu~ said...

penah tgk tp x penah buat..hee~
akak nak beli simbol star je~ ;p

*kursus haritu wakil skola akak sorang je sbb lagi sorang kawen, dia mintak tunda~

shahrazali said...

tak pernah buat....nak 1 boleh ira??hehe...

deqnoor said...

cutenye cikgu ira buat camni... mesti anak murid suka kan.. :)

Ihsan Arifin said...

wah nice. boleh la buat jugak lepas ni. 'cikgu ihsan' ;)

mama aini said...

ehem comilnya..mcm cikgu ira juga..mama tak sesuai buat camtu lagi..ha2x..

Puan Kutu said...

alahai hello kitty.ibu aiman tak sesuai kot,dah tua.haha..

CekbOlat-bOlat said...

penah ! penah ! mase sekolah rendah dulu.. wakakakaka

. Follow on FB .

. Our Story .

Daisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails