.Awesome Blogger.

Friday, February 11, 2011

. Hujung Minggu Mula Muncul .


Salam semua..


Baru hari ni dapat jenguk-jenguk blog..


Bila hari sekolah memang tak sempat..


Banyak keje.. dan ini pon masih ada yang dah tak ikut masa yang ditetapkan..


Esok Ira kena datang sekolah juga…:(


Ada Larian Perdana Mahkota..


Semua sekolah di Negeri Johor terlibat..


Jadinya cuti hujung minggu Ira sekejap sangat lah kan..


Ada hari Ahad je untuk rehat.. dan siapkan aopa yang patut..


Tadi Ira baru makan nasi ambang..


Tau tak rupanya macam mana??hee..


Hanya di negeri Johor je Ira dapat jumpa..memanglah kan..heee..



Rupanya macam ni..sedappp..!! :)


Tapi banyak dan tak larat nak habis..


So far, Ira di sekolah ok-ok sahaja..


Tapi ada banyak benda yang dah terjadi..


Tak apalah, Ira belajar dari semua perkara..


Yang penting, Ira tak kacau sesiapa…


Ira kena banyak bersabar 3 bulan ni..


Saya budak baru belajar, macam-macam lah kena hadapi kan..


Doakan ira kuat!!



Sumber pic : Mr Google




8 comments:

my melody surfina said...

yup!!
semua y berlaku mesti ada sebab dan musabab ny.. =)

-nadia- said...

ape byk perkara yg terjadi tu??hehe

Juliet_iRa~" said...

sheril ;
tu la..
kena sabar je la kan..
:)

Juliet_iRa~" said...

nadia ;
mcm2 benda..heee..
horror la nadiah..huu..
:((

-nadia- said...

haa..awat??
nnti free...cte lah ea..nk tau gak..tape2..nadia tau.skang ni musim bz....ehhe..
nk 0n9 kene tgk mase..keje bertimbun..hehe

khairunnisa ♥ said...

juliet, buatkan nisa nasi ambang.. macam sedap je.. tahun lepas pergi sana, tak makan lagi nasi ambang ni ^_^

Juliet_iRa~" said...

nadia ;
huu..tu la..hee..
ni pon weekend tapi kena g skola..
huwaaaaaa..:(..heee..
ok2 nt ira cerita..
mcm2 benda la nadia..huu

Juliet_iRa~" said...

nisa ;
hee..
npe panggil ira juliet??:P
alooo ira xreti la..hee
beli je tu..:P

. Follow on FB .

. Our Story .

Daisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails