.Awesome Blogger.

Tuesday, June 2, 2009

. Tagged by Nadiya .


tag by Nadiya

1)Bekas kekasih saya adalah...
too personal to write here..tak ingin mengenang kisah yang lama..but da fact he’s a man..keh3..

2)Saya sedang mendengar...
penantian by kertas..theme song 4 my blog..hukhuk..

3)Mungkin saya patut...
jernihkan apa yang tercemar skarang ini…=(

4)Saya suka...
jenjalan..but I hav no mood to hang out with anybody..so how??

5)Sahabat-sahabat saya...
jiwa raga saya..my soulmate..without them, I’ll sleep..ehehe..

6)Saya tak paham...
kenapa saya terasa hati dengan benda2 yang kecil pada dia..tapi pada saya ianya besar..bukan saya tak percaya dia..saya percaya..saya tak curiga..tapi mencegah lebih baik dari merawati…untuk apa mengenang memori yang menyakitkan…sampai bila-bila pon ianya tetap tidak akan berubah…percayalah cakap saya…

7)Saya kehilangan...
diri saya yang happy go lucky n menyenangkan..saya semakin menjadi seorang yang bercakap apabila perlu & tiada senyuman di wajah saya..kalo nampak saya tersenyum ketika ini..ianya adalah plastik!

8)Ramai yang berkata...
bahawa apa yang kita buat pada orang ketika ini, insyaAllah 1 hari nanti orang lain pula akan buat pada kita…tak kira ianya kebaikan atau kejahatan..oleh itu berbuat baiklah anda n hindari dari berbuat kejahatan pada orang….bukan ramai orang yang kata tapi saya yang kata…sori….saya nak kata juga..hehe…

10)Cinta itu adalah...
percantuman 1 hati yang terpisah 2…

11)Di suatu tempat, seseorang sedang...
bersedih??atau bergembira??mungkin…

12)Saya akan cuba...
melupakan apa yang telah terjadi..saya sedih dengan apa yang telah terjadi..

13)Ayat SELAMANYA membawa maksud...
truly together..cam lari makna je..huhu…

14)Telefon bimbit saya..
sll wat problem..msg sll failed..bateri cpt kong..saya sgt tertekan..

15)Bila saya terjaga...
saya teringatkan…

16)Saya paling meluat...
no comment..setiap orang akan rasa perasaan ini..

17)Pesta/parti adalah...
perlu ke??

18)Haiwan yang paling comel pernah saya temui...
rico..haiwan ke tu??ianya adalah binatang peliharaan saya yg telah dijadikan teman tidur saya..huhu..its a teddy bear..not teddy la..but bear..huhu..

19)Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah...
sewaktu F3…saya mempunyai guru yang sangat caring…saya dan rakan2 sangat akrab..rakan saya masih berada di dunia ni..tak seperti sekarang…

20)Hari ini...
saya seperti tenggelam punca..memikirkan sampai bila ianya akan berakhir..

21)Malam ini saya akan...
cuba menceriakan hidup saya kembali…

22)Esok pula saya akan...
mendengar ceramah kpp…

23)Saya betul² inginkan...
seseorang itu memahami saya sebagaimana diri saya yang sebenarnya..saya tahu saya tak sempurna..banyak kekurangan…tapi saya mengharapkan seseorang itu akan memahami n menerima saya seadanya…inilah saya..yang suka mengikut hati..bercakap ikut suka saya..yang suka memikirkan perkara itu sedalam-dalamnya..hanya 1 sebab..kerana saya takut kehilangan..

24)Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini...
saya semakin tertekan…

25)Pusat membeli-belah atau arked permainan...
dua-dua saya tak mahu ketika ini..walaupun saya suka shopping…

26)Makanan barat atau Jepun...
barat…

27)Bilik yang terang atau gelap...
in da middle..

28)Makanan segera adalah...
makanan yang sering dimakan oleh saya..huhu

29)Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang...
sori ganggu masa tido..bye…=(

30)Siapa yang anda ingin tag...

  • Nadia @ Nad..
  • Nani??u want to answer this??
  • Qeema??how bout you??
  • anybody..its a pleasure..please answer k..

p/s : Nadiya..tag ini sesuai dengan keadaan ira masa ni..thank so much..=)

6 comments:

nadiya said...

huhu..cepatnye dia jwb..ehhe..mekaseh eyh..~
um ..ira, ur answer so touching la dear...
are u okey right now?ummm...

its ok dear...everything gunna be okey...insyaallah...

nur raqeema said...

i'll answer that huh..
thnx for tagged me..
chill yeah!
=)

NaDhiRaH~" said...

nadiya ~

same2 nadiya..mmg suka jwb tag pon..keke..
tp yang tertentu je la..hehe..
alhamdulillah im ok..dun worry dear..=)

qeema ~

okies..i will..=)

LoveIsPurple said...

ira..jgn sedey2 taw..~!remmember, as long as u're happy believe me, deep inside ur heart 'he' is happy too..

nadiya said...

okies..~
ceria2 kan diri anda k...

cenyum cikit....heheh

NaDhiRaH~" said...

nani..

thx so much dear..insyaAllah i'll happy..=D

nadia..

wokey..see im smiling..=D..hikhik

. Follow on FB .

. Our Story .

Daisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails