.Awesome Blogger.

Sunday, June 28, 2009

. Addicted .




Hello2!!

Happy Sunday to all of u..

Lega skit presentation separuh da siap..tapi stil ada lagi yang tak siap..

Malas nak wat..hehe…

Takpela…hujung minggu kan..relax2kan diri dulu..

Kalo tak..lagi stress..

Tak tahu la nape ek skang ni..

Addicted sangat2 ngan novel Rnysa..”Relevankah aku dihatimu”..@ RADHA..

Sape pernah baca??

Ada yang kata biasa2 aje…tapi 4 me..memang syok la..

Kisah tu terkesan sangat kat hati ni..

Ada makna ke ea??cheewah..haha..

Actually novel ni dah lama..

Diterbitkan pada tahun 2006..

Tapi masa tu tak perasan plak..

Just baru2 ni baru berkesempatan baca..then trus beli novel tu..

Memang ketinggalan zaman kan??

Apa nak wat…redha je la..haha…

Puncanya terbaca kisah tu dalam blog penulis RADHA tu.. http://rnysa.blogdrive.com

Bila dah syok2 baca..tengok2 dalam blog they all da kawin..dalam novel belum plak..

Rupanya2 dalam blog adalah sambungan dari novel tu..

Sangat2 addicted la..

Tak sabar nak tunggu ianya dicetak…

Tak puas la baca secara on9..

Huhu…

Banyak cengkadak kan??

Haha..

Tapi serius..

Memang best..

Dan sangatlah terkesan di hati..

Secara tak langsung..saya telah ditarbiahkan..haha..

Banyak benda yang saya tak pernah tahu..tapi jadi tahu bila baca kisah tu...

Tak faham??

Cuba la baca novel tu..

Dan ikuti kisah dalam blog penulis novel tu..

Tapi..

Ianya mungkin sesuai..

Untuk orang macam saya la..

(^_^ )v

2 comments:

TEACHER OF SOMEONE said...

dh baca...best...best ;-)

NaDhiRaH~" said...

teacher of someone..
hehe..
betul2..
sgt best!

. Follow on FB .

. Our Story .

Daisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails