.Awesome Blogger.

Wednesday, June 17, 2009

. Suka Duka .

assalamualaikum n hello fwens..

apa khabar hari ini??

semoga sihat2 dan ceria selalu k..

hehe..

saje je memulakan entry kali ini dengan kata2 sedemikian..=D

erm..

eh lupa plak..

terima kasih banyak2 kepada kwn2 yang rajin betul memberi comment setiap kali saya post entry baru....terutamanya dalam cuti ni...free la katakan..hehe...

especially nadiya, nani, nad dan yang lain2..( yg xsebut nama jgn mara yea..)

korang memang prihatin sungguh la..hehehe..

kepada yang sering berkongsi suka dan duka dengan saya...terima kasih banyak2..

saya memang sgt menghargainya...love u all damn much!!

erm...

mengapa ada duka dalam suka???

bila saya suka...

mesti saya berduka...

terlalu suka kah saya??

sehinggakan saya berduka selepas itu...

ntahlah..

kadang-kadang saya inginkan orang memahami saya..

tapi mungkin juga saya tidak memahami beliau dengan sebenar2nya menyebabkan beliau juga tidak dapat memahami saya...

hidup ini ibarat roda yang boleh berada di atas pada bila-bila masa dan juga boleh berada di bawah, di kiri, di kanan pada bila-bila masa...

sepatutnya..

saya perlu lebih bersabar dan tabah dalam mengharungi suka duka ini..

benarkah??

benar..

kerana sabar itu separuh dari iman..

p/s : entry apakah ini??entahlah..saya pon tidak mengerti...hukhuk...


2 comments:

^nad!ya^ said...

++wahh..name kite ade..hihi, mekaseh ira++
++komen kteorg tu..tndenye kteorg, care kat ira laa...ehhe...++
++ n tndenye kteorg peka ngan perasaan ira++..ngeee~
++..huhu~cyg kamooo selalu....++
++moge persahabatan berkekalan..ameen..++
++jg diri, jg hati dear++

Juliet_iRa~" said...

nadiya..
hehe..sm2 nadiya..
yaa i know u all mmg caring habis laa..hihihi..
thanks so much!!!
cyggg nadia gak..=D
insyaAllah..aminn..
nadiya pon sm gak..
jaga diri n jaga jiwa..hehe..

. Follow on FB .

. Our Story .

Daisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails