.Awesome Blogger.

Monday, June 20, 2011

. Fine, fine, fine .




salam..

:D

im happy when you are happy..

and im sad..when you are sad..

tapi sekarang..

sedih sangat ni..

broadband celcom ini sangatlah ' laju ' macam siput sedut yang tengah bersiar-siar mencari gf...

T______T

fine fine fine!

Ira dah di Melaka sekarang...di asrama tingkat dua yang tercinta..( ye ke?? )

ini adalah semester terakhir..hoooraaay!!

tapi tetap kena struggle sepanjang 5 hari 5 malam di sini sebelum hari jumaat menjelang..dan sebelum menolak kaki ke Melaka Sentral dan menaiki bas ke rumah..hoorayy lagi!

terpaksa berusaha untuk menjadi bosan kerana tak tahu nak buat apa ( asyik duduk kat katil, meja belajar, godek lappy, lepas tu berlegar-legar di koridor sekejap, masuk tandas, masuk bilik semua, keluar semula ) dan diet terpaksa ( makan nasi 1 hari sekali pada waktu rehat antara kuliah, petang samada makan roti atau maggi atau biskut ), paksa diri untuk rajin tulis kajian tindakan ( bila lah nak mula?? ), hantar buku kehadiran setiap hari ( harap maaf tak dapat dipenuhi ) kerana Ira terpaksa menjadi Penolong Ketua Unit semester ini ..

fine.....

sabarlah wahai hati..

sabarrr...

bye!




6 comments:

Wanie said...

belajar rajin2 k..
semester last tu..
good luck eh..:)

penolong ketua unit?ape tu?

khairunnisa ♥ said...

Dua hari ni broadband celcom selalu ada problem gak =__= dalam sehari byk kali daa login ym. study smart and selamat kembali ke rumah nanti ira :)

Juliet_iRa~" said...

wanie ;

insya-Allah..
tp asyik malas je..
camne?huu
thanks 4 da wish..:)

pen ketua unit tu mcm pen ketua kelas ms kat skola dlu..hukhuk..:P

Juliet_iRa~" said...

nisa ;

tu la..mmg celcom wat hal x?huuu..
thankss nisa..
i will..hee..

cikja said...

oitt PKU..
pegi jumpa puan fatimah kat unit kewangan tau .. tanye ble elauan nk masuk . hehehhe

Juliet_iRa~" said...

cikja ;

hoittttt2..
haha..
xnkk..
suruh KU laa..:P

. Follow on FB .

. Our Story .

Daisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails