.Awesome Blogger.

Wednesday, June 1, 2011

. Dup Dap Dup Dap .






sekarang dah semakin suka dengan warna biru..baby blue..dan biru lembut..

warna merah jambu tak payah cakap lagi.. semakin suka!:P

Insya-Allah Ira akan serba pink + biru hari sabtu ni..cuma kasut je la tak kot..:)

tudung je dalam dilema lagi..

biru je ke combine 2 warna ni..

opss ehem2 tak tengok lagi baju ni.. kalau dia tengok, mesti dia senyum je..:P

dup dap dup dap..

tak sabar nak tunggu hari sabtu!!!






10 comments:

eliana_adnand said...

santek! :)

Juliet_iRa~" said...

eliana ;

thanks dear!:D

-nadia- said...

santekk.....nk pergi mane??hehe..cantik2..

Juliet_iRa~" said...

nadia ;

mekasih dear!
rahsiaaaa...
kui2..:P

tunguuu..:D
baju bandung nadia mcm ni gak kan???

-nadia- said...

haah..mcm ni jugak.....bunga kerawang timbul..:)

Juliet_iRa~" said...

nadia ;

kain kosong mcm ira gak ek?
ke kain batik?hee..
ni pon dr bandung gak..
tp classm8 ira yg fatin tu yg jual..
xbeli on9 pon..heee..

-nadia- said...

yup..kain kosong..ehhe..
yg 1 lagi tu baru kain batik,,,,

oh..tau2 kat fb de dia jual kan..:)

Juliet_iRa~" said...

nadia ;

ohh sm la ngan ira pnya ni ea..
hee..ira xperasan kainnya..baju je perasan n rs mcm sm..kih2..
aah..ni pon amik sbb kat ira dia jual murah dr fb tu then ira pon xpnh beli ngan dia..hikhik..:P

1 lgi tu da wat baju blom??

-nadia- said...

oh..bape rm dia jual kat ira??hehe....

dah...tp x siap lagi...wat kurung moden....antar kat mkcik dkt rumah sewa tu....lambatt..dia byk sgt tempahan..heheh..:))

Juliet_iRa~" said...

nadia ;
heeee..50..abg nadia beli bp ek??

ooh yeke..hee..naik cuti ni br dpt la ea?hee..kaler ape??????
yg biru ira suka gile tu pon xsiap ag..m.su ira wat 2 je dlu..huuu

. Follow on FB .

. Our Story .

Daisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails