.Awesome Blogger.

Wednesday, November 9, 2011

. Wordless Wednesday #5 .




* Entry Auto Publish *

Alhamdulillah lega rasanya kajian dah siap jilid.. boleh yeayyy! :D





Sesuka hati Ira je kan guna perkataan singkatan 'tak' dalam halaman dedikasi tu...jangan ikut tau!

psss : Bila dah siap jilid, ada je yang salah..wuwuwu..:(..kualiti kulit depan tu tak berapa bagus..not recommended syarikat printing tu!huh!

bye2...doakan Ira dapat jawab exam dengan baik..:D

9 comments:

fathiahRAIHANA said...

nmpak jugak 'tak' di situ . hehe
jwb exm baik2 ye ^^

nurfatiha blacky said...

hihi, nmpak okey je cover tu.

aLya maNip said...

memang kene print banyak2 ea? hehe

alya baru je nak cari prblem.lmbat ag la nk merasa jilid tesis..hihi

Elie Lily said...

gudluck untuk exam ya? :)

ahsfantasy24 said...

boleh mntak tnjuk ajar nei,
heheh thun dpan akn brglumang dgn bnda yg sme ~~

nurkaloi said...

heheh tak ape laa
silap sikit jer kannn

Tapak Kaki said...

amboih.. sampai lima hardcover. hehe.. good luck ok

Tapak Kaki said...

penggunaan doh? doh tu apa?

ekabukanmakcikkau. said...

nasib baik kau tulis tak je kalau kau tulis gua lu kat dalam tu memang naya muahahhaa

. Follow on FB .

. Our Story .

Daisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails