.Awesome Blogger.

Thursday, November 3, 2011

. I am strong enough? .










kredit to : BESTQUOTE



33 comments:

Aiman Isa said...

aaaaa... kebetulan je ni..

kalau tak pun..

awak tiru~ :D

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Nice..

Dia menguji kita sebab DIA tahu kita kuat & dapat menghadapinya..

Hanie_Dew said...

bole print tampal kat partition ofis. hehehe.

jue dah sihat le tu. dah bole gelak kuat kuat tadi. hehehehe.

si hanie tu memang pemalu org nya. wakakakaka

wahida said...

nak maafkan senang, nak melupakan payah...

nabilah_2908 said...

sy selalu share gambar2 dari bestqoute kt wall... semua best2..

rasa2 mcm terkena kt diri..or nk sampaikan pada seseorang...sy share..hehe.. :)

Juliet_iRa~" said...

Aiman Isa ;

ahaha..;p..
mmg kebetulan laa..

cehhh bukan awk ke y tiru?????

;p

Juliet_iRa~" said...

LiLy @ MumMyQiStInA ;

yap...

:D

Juliet_iRa~" said...

Hanie_Dew ;

ahaha..print2..;p

elehh..ye2 je hanie tu..kekee..;p

hanie si pemalu y taip ni ea?ngeeee

memang pemalu sungguh lah!;p

Juliet_iRa~" said...

wahida ;

betul2..

setuju..:D

Juliet_iRa~" said...

nabilah_2908 ;

boleh saja..hee.

mmg pon..

hehehe...byk gak terkena kat diri sendiri...

tp y atas tu utk org lain..bwh tu je utk ira..ngeee

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

betul bagai apa yg dikata tu :)

Rinna said...

Kalau melakukan kesilapan harus laa meminta maaf..dan yg menerima kemaafan itu harus laa ikhlas dan memaafkan.. :)

ainz said...

aii dear...comelnye page kamuuu...bru datang menjengah..thanks, tau sudi drop comment kat page sy..

salam perkenalan... ^_^

Hanie_Dew said...

kitorang tak kongsi ID la. kalo ko nampak Hanie_Dew. hanie la tu. kalao ko nampak Jue. jue la tu.

Amni said...

setuju ngan wahida.. Nak maafkan boleh, tp kesan tu buat kita ingat da lebih berhati-hati...=)

btw, thanks sebab singgah blog. Pasal collagen tu, dia dlm bentuk serbuk. Kalau tau dulu kecik-kecik biasa jual yg asam boi dlm bentuk serbuk, lebih kurang mcm tu lah bentuknya.. Sedap.. =) dia boleh makan bila-bila je..

Juliet_iRa~" said...

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty ;

yapp..:D

Juliet_iRa~" said...

Rinna ;

yapp..

tp hati susah nak lupakan kak..
camne?

Juliet_iRa~" said...

ainz ;

hyee..welcome..:D

slm perkenalan juga...

Juliet_iRa~" said...

Hanie_Dew ;

ahaha..oke2...

kurang perasan la hanie..

wuuuuu

Juliet_iRa~" said...

Amni ;

tu la..susah kan nak lupakan..:((


ohhho i see..

sedap ke?rs ape???mcm nak cuba gak..;p

fathiahRAIHANA said...

Allah bg sbb kita mmpu kan :) wlupun kdg2 rasa berat, tp bila atasi prob tu slow2 lega la ckit ^^

Run Away said...

nak maaf senang kan..tapi tak tahu ikhlas ke tak..;d

EyA edamanhatiku said...

nice mmang..suka yg ptama tu.

ciK LyndaWawa said...

best quote tu....huhuhu..smile ok..=]

asfira aminuddin said...

suka. kadang kadang bila i rasa down ke ape, mmg i suka cari quote cmni so that i'll gain my spirit back :)

khairul akmal bin azman said...

cilok ayat jap!

nak letak dalam pale gua!

echa takashimaya said...

nice quote :)

cik aisha said...

suka dgn quote...everything happened for a reason...tu cara nk positifkn diri gak..:)

ILA HonEyBuNNy said...

best la kedua2 kata neh....

just smile....;-)

Hanie_Dew said...

tak sabar nak tunggu 10 november

Hanie_Dew said...

aku xde korban pa pe lagi. mungkin tahun depan la.

jue korban perasaan je sbb dia non-muslim.=)

Mya said...

meaningful words:)

sha my heart said...

nice =)

btw, knpa hp u guna tahan dua tahun saja? jenama apa?

“Telefon bimbit: apa yang perlu anda tahu- kod”

. Follow on FB .

. Our Story .

Daisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails