.Awesome Blogger.

Tuesday, November 9, 2010

. Mood = Baca Buku .



salam semua..

ini adalah scheduled entry..

sekarang ni mood baca buku..masa entry ni publish Ira ngah khusyuk baca buku..entry ni auto publish..hee..

sape yang dah abis exam bestlahh.. macam sis intanurulfateha ni... asik updateeee jee..da la wat Ira terliurr dgn tea 3 layer tu..huuu.. pastu tnye ada sape2 x nk request tutorial..
Ira ada tapi tunggu lps exam ea sis..wee.. pape pon memang sis kaki update pon kan....

Ira ada 2 paper lagi... tadi da settle 1 paper... esok pagi paper yang kedua n paper terakhir isnin depan...huaaaa... gap lama so boleh berfoya2 dulu......

tapi tak bestnya lambat sgt paper tu...nak cuti cepat!!!

tapi tak kisah lah.. janji lepas tu terus CUTI!!!

tak macam adik fiza ni.. pas raya haji pon ada paper.. sabar ye dik...:P .. jangan nangis tau!

btw..

source : ummi amzar

comel tak??comel kan??hee..nama yang cuteeee sgt ni ialah Amzar Syakir....geraaammmm sgt tengok pipi yg bulat tu..

agak-agak ada tak jejaka yang sebiji macam muka amzar ni yg berumur 22 - 24 tahun?

kalo ada, awk suka saya tak?haha..

k la bye!



2 comments:

intanurulfateha said...

esok kfc tutup
biar ira lagi terliur
kuikuikui

affizza said...

hahaha. adikpun adiklah. baiklah kakak. thanks sbb sudi publish nme adik kt cni ye. adik xnangispun. betul! hahaha

. Follow on FB .

. Our Story .

Daisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails