.Awesome Blogger.

Wednesday, June 16, 2010

. Berjalaaannnn hilangkan bosan! .





salam semua...

bila bosan..kena lah buat sesuatu kan??

bila tak ada benda nak buat.....haruslah berjalan..

keluar dari rumah..naik kereta dan pergi ke mana sahaja yang hendak dituju..

eceee...takder...ni nak bagitahu hari tu me berjalan ke ICT sebab nak hilangkan bosan...

pergi dengan my mom n my eldest sis...bertiga jee...:)

mesti ramai dah gi kan..xperlah...me yang ketinggalan..sob2...heee...

ICT ni macam taman yang mempunyai pokok2 dan haiwan yang berlampu..

sangat cantikkkkk...berwarna warni lagi...

tempatnya di seksyen 7, shah alam...

sape yang tak gi lagi tu, sila lah pergi yea...

pitcha2 di sana haruslah diletakkan di sini..

jemput tengok....







malas nak letak caption...korang reka la sendiri yea caption2 tu...hee..

muah2 dari tuan punya belog!jumpa lagi..>.<



5 comments:

hudhud said...

i tak pergi lagi. macam best. u bawak i pegi la ok? hehe :))

Cik Rara said...

memang cantik..fiztime pergi my fren ajak.. :)

^nad!ya^ said...

beshnye..nk gi jugak....:)

naz said...

sweet sour tu macam best

affizza said...

nk pegi cni jugak!! tp xtau bile..huhu

. Follow on FB .

. Our Story .

Daisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails