.Awesome Blogger.

Thursday, June 24, 2010

, Marimelaram,saya nak baju FREE dari Indonesia .


salam n hye semua!

tadi masa ira godek2 n blogwalking... terjumpa 1 blogshop yg sweet ni.. mari melaram blogshop.. hee... blogshop ni jual kain untuk baju kebaya n kurung made from Indonesia.. sangat sweet n cute!

blogshop ni juga ada wat contest tau... nak tau contest ape??


Marimelaram,saya nak baju FREE dari Indonesia.


syarat2 penyertaan :

1. Upload gambar paling kreatif anda bersama your beloved one(s) (boleh family,friends or even lovers)
tak perlu describe gambar tersebut :)
nak buat gambar macam mane,it's up to u.

2. Lengkapkan :

Marimelaram patut bagi saya baju kurung/kebaya Indonesia free kerana ........
(tidak melebihi dari 25 patah perkataan)

3. Tinggalkan link ke blog/facebook anda di entry ini

4. Tarikh tutup penyertaan : 7 July 2010

dah tau kan contest ape?? so ira nak tunjuk gambar yang dipertaruhkan..hee



slogan ira plak..

Marimelaram patut bagi saya baju kurung/kebaya Indonesia free kerana saya ingin sweet,gorgeous,lovely,cute,miut,lawa,segak,cantik,tertarik dan kelihatan daboom macam baju kurung/kebaya yang dijual oleh MariMelaram..heee


1 comment:

Mama Zharfan said...

salam ziarah..me jln2 cni :) nice blog..
have a happy weekend!! & good luck!

. Follow on FB .

. Our Story .

Daisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath Anniversary Years Ticker
Related Posts with Thumbnails